Hansenyvonnedownunder2017.reismee.nl

Woensdag 08 februari

Hi guys

Wij zijn vandaag telefonisch, alleen, dus ook met whatsapp, tijdelijk te bereiken onder nummer +61 414 506597

vandaag sightseeing in Sydney, vanmorgen nat gestart maar gedurende de dag droog en zelfs een zonnetje

's-middags met de ferry naar het eiland Manly gevaren, die begint met een tocht door de haven o.a. langs het opera house

Manly is een gezellig eiland en staat bekend om het surfen, ook vandaag druk beoefend bij een temperatuur van 26 graden. Het strand zelf was leeg

Onderweg naar - en van het eiland wordt langs een toegang naar de oceaan gevaren wat een leuk moment is, de boot wordt een duikboot door de hevige stroming en hoge golfslag daar.

Weer terug in de haven van Sydney zijn wij in "the Rocks" blijven hangen, het gezellige uitgaanscentrum voor de deur van het hotel waar wij oorspronkelijk waren geboekt

Dit was onze laatste dag in Sydney, morgen gaat de reis naar het noorden beginnen

Note: wij ondervinden nog steeds problemen met de foto's en de kaart. Hier wordt hard aan gewerkt. Excuses voor het ongemak

Henk

Hay Hans

Probeer het eens met wat tekeningetjes. Wel in kleur als het kan.

groet
Henk

Tonny

Heerlijk dat water voor het operahuis

Ger en sylvia

Leuk joh allemaal zie het zo voor me ook zonder foto's kusssssss

ingrid

klinkt heerlijk! blijf vooral lekker schrijven dan bedenken we de plaatjes er wel bij!
goede reis naar het noorden

groetjes ingrid en patrick