Hansenyvonnedownunder2017.reismee.nl

The Blue Mountains 1

Hi folkes

Wij vertrekken vandaag vanaf Katoomba met als doel the blue mountains en in het bijzonder de three sisters. Dit na enige uren tuffen en klimmen. Eindelijkdachten wij er te zijn want wij hadden vanaf dit punt een prachtig uitzicht op de valley. Er stonden groepen mensen met gids, maar waar waren de sisters ? even nagevraagd maar niet hier. Nog enige kms klimmen. Eindelijk op het hoogste punt aangekomen, erg hoog, er hangen hier verkeersborden die waarschuwen voor laagvliegende ufo's. Weinig parkeerplaatsen dus de camper maar ergens asociaal neer gepl.... ( woord dat regelmatig door Marc Rutten wordt gebruikt) En daar stonden wij dan. Dit was dus het momen suprème. Ik kreeg hetzelfde gevoel als bij de Mona Lisa, duizenden zijn jou voorgegaan, je hebt een beeld gevormd en en dan sta je daar en dan ......Het is een prachtige vallei met een wijds uitzicht en aan de linker kant de drie ouwe wijven. Zouden er ook three brothers zijn ? Wij staan nu op het platform waar Queen Mum in 1972 heeft gestaan of zij heeft geen hoogtevrees of zij heeft toneel gespeeld. Inmiddels loopt de temperatuur op naar 40+. Wij besluiten van hieruit verder naar het noorden te trekken.Het zijn hier wel afstanden en wij rijden nog steeds in de regio Sydney met veel vrachtverkeer dat zijn hier grote jongens.

einde deel 1, volg ons op deel 2

Ger en sylvia

Mooi zeg ik ga verder lezen