Hansenyvonnedownunder2017.reismee.nl

Karuah

Hebben ons van,orgel voor 10 uur bij de receptie gemeld om nog 1 nacht langer te kunnen blijven . Dat kan wel maar niet met onze ensuite faciliteiten want daar komen Australiërs in het weekend. Wijbroden Naarden andere plaats verbannen en voelen ons nu even vlechtingen en ervaren discriminatie aan den lijve. Wijsmaken nu gebruik van de algemen faciliteiten die wederomvreselijk schoon zijn. Wij zijn daar de enigen die daar gebruik van maken want onze mede AUS kampbewoners hebben hun eigen mobiele huis bezig van alle gemakken voorzien zelfs een hypermoderne wasmachine. Onze camper bus kan daar een x keer in. Deze mensen hebben hun vaste huis verkocht en wonen een paar jaar in een mobiele woning waarna zij weer een nieuw vast huis kopen in een retirerent park dat van alle faciliteiten is voorzien en waar de oudjes ook weer hun caravan voor/naast de deurkunnen parkeren. Australiërs leven bijde dag. De gemiddelde AUS heeft 1000 dollar opde bank staan voor eventuele calimiteiten. Wij blijven vandaag hier en ondernemen niets want de temperatuur is opgelopen tot 46gr. Hebben alleen douches en een warm zwembad tot onze beschikking. Als je de vanuit de camper de buitenlucht instapt is dat hetzelfde gevoel als dat je te dicht bij een open vuur staat en een stap terug doet

Tonny

Erg heet dus! Doe maar op je gemak.

Ger en sylvia

Hittegolf in Australië stond in de krant, sinds 1800 niet meer zo heet geweest, hebben jullie weer, toch nog veel plezier in ieder geval.

Ton

Als ik jouw was zou ik op je rustdag is onder die camper kruipen
en de motor overhalen

Hans

Beste Henk
Vanaf aankomst Sydney niet een enkele eh eh ..nieuwe Nederlander met folklore kleding hier gezien. Dit geeft ons het gevoel even uit onze "eigen" vertrouwde omgeving te zijn
Greetings ven oens