Hansenyvonnedownunder2017.reismee.nl

Op weg naar South West Rocks

G'day

Vanmorgen in de bloedhitte vertrokken. De weg naar het noorden gaat voornamelijk over de High way A1.met zo nu en dan de mogelijkheid om van een binnenweg gebruik te maken. Of stukken over de M1 dit is een nieuwe motorway die men hier aanlegt een gigantisch project ( the Trump zou erbij likkebaarden ) maar betekent wel dat je soms ....tig km tijdelijk op een tweebaansweg rijdt met tegemoet komend verkeer. Maar wij hebben de Aussies al leren kennen als Surinamers " het komt wel goed "Dus geen agressie op de weg. Wij gaan vandaag via Port Marcquarie. Dat moet een exclusieve badplaats zijn, hoewel een badplaats hier een ander begrip heeft. Men kent geen boulevard met restaurants en bars. P.M. Is inderdaad een leuke plaats, wij zijn naar de lighthousebay gereden vanwaar wij een prachtig uitzicht hadden op de mooie baai, ook hier weer surfers. En wat kregen wij te zien ....... THE THREE BROTHERS .......echt waar, zij zijn er , kan je bij capt Cook navragen. Er stonden ook mensen te wachten op een school dolfijnen, maar die namen ons in de maling en waren een andere kant op gezwommen. Het is zo warm dat het asfalt smelt en te heet om langer buiten te zijn dus wij gaan weer op weg

Gr

Tonny

???? 21 februari eindelijk op controle. Veel reisplezier nog

Ger en sylvia

Is de airco weer in orde nu, in de auto iets cooler hoop ik, wij gisteravond naar rory z'n verjaardag geweest die is vandaag jarig was gezellie veel plezier nog dikke kusssssss

Riky

Oooooo wat is t heet ...doet de airco t weer ?? Wel spannend allemaal ...leest lekker !x

Henny & Jack

Hi luitjes, wat een verhalen. Heb een aantal dagen niet kunnen kijken naar de verhalen. Heb toch weer genoten, Het is net of wij meereizen. Leuk hoor. En Yvonne, hoe is het nu met je. Dat was schikken! En Hans.... met het pootje/knietje? Is het nog te doen.
Nog veel reisplezier. zal best lukken met al die indrukken.
xxx