Hansenyvonnedownunder2017.reismee.nl

arts (quack)

Gebeurtenis in snelschrift. Yvonne heeft al 4 dagen pijn in haar rug en is kort van adem. Zij denkt aan een longontsteking. Wij: vragen receptionist van het park of er een arts in de buurt is, hij geeft ons een tel nr en de plaats Moonie Beach. Wij: tel afspraak met arts gemaakt, komen na veel zoeken in de stromende regen bij artsenpraktijk.Wij: hebben zo even tel afspraak gemaakt. Ass: kijkt ons wazig aan. Wij: staat toch ergens genoteerd ? Zij: kan het niet vinden. Zij: u moet eerst formulieren invullen. Wij: zitten half uur in de wachtkamer en worden dan gebeld door een andere ass. Die vraagt waar blijft u? Wij: zitten hier al een half uur. Zij: dan zit u verkeerd u moet niet in Mooniee Beach zijn maar in Coff's Harbour, 12 km verder, als u snel komt kunnen wij u nog helpen. Wij tegen wazige ass, wij zijn hier toch in AUS en niet in Bangladesh. Zij: blijft wazig kijken. Wij: als Max Verstappen in de stromende regen naar onze afspraak.Wij: gelukkig wij zijn nog op tijd, als beloning voor onze inzet behoeven wij maar 20 min te wachten. Arts: stelt honderden vragen maar niet die ene .. wat zijn uw klachten ? Eindelijk, kunt u 3 x zuchten, ik hoor niets. Wij: ook niet knisperen ? Neen ! Arts: ik denk aan bloed propje in de longen, met spoed bloedprikken en ct scan maken aan de andere kant van de stad. Wij: nemen maar een taxi en laten onze villa bij het artsen centrum achter. Het loopt inmiddels tegen vijfen en de praktijk gaat sluiten. Alleen onze radioloog blijft met ons achter, een type dat Joep van het Hek probeert te imiteren. Zijn vrouw belt hem vele malen, het is toch al vijf uur geweest, waar blijf je. Het uiteindelijke resultaat is dat na hogen kosten en veel tijd er gelukkig niets is gevonden. Dit keer WE do not worry, maar klacht is nog niet weg. Wij gaan weer terug naar onze villa en nemen bij KFC wat te eten met een originele frisdrank. Ironisch de taxi heenrit duurde 2 x zo lang dan de terugrit, met dezelfde taxichauffeur en receptionist had ons het tel nr van de ene arts en het adres van de andere arts meegegen, slechts 12 km van elkaar verwijderd. Het zal even duren maar wij gaan er tenslotte aan wennen

Greetings ven oens !

Ger en sylvia

He bah jammer pijn je rug en benauwd, maar met die hitte en regen erbij zou ik het ook benauwd hebben, en hoe zijn de bedden misschien daarvan en je zit ook veel in de auto, dus als het beetje koeler is beetje wandelen of zwemmen, misschien gaat het over dikke kusssssss.

Daniela

Niet leuk om te lezen dat Yvonne zich niet goed voelde....en hoe jullie in de stromende regen (neeee!!!) op zoek moesten naar de juiste dokter...en dat er dan een ongeduldige vrouw steeds belt..het is net een soap