Hansenyvonnedownunder2017.reismee.nl

Bayron Bay > Tweet Heads

Hi followers

Vanmorgen opgestaan met de inmiddels bekende stortregen dus binnen in onze villa ontbeten. De boel aan kant gemaakt. Twee tellen buiten kunnen zitten en toen kwam er een kangaroo met veel te hoge snelheid, de grond dreunde ( boem boem etc). Onze eerste bestemming vandaag is Baron Bay, een voormalig hippie enclave. Het wordt een dag rijden, in het begin met regen maar daarna opklaring en slechts bewolking dat is prettig rijden dus de vlam in de pijp. De omgeving van Byron Bay is geweldig en de weergoden zijn ons goed gezind want het is droog en niet te warm. Onderweg weer veel vertraging door aanleg van nieuwe rijkswegen en wegwerkzaamheden met snelheden van zestig tachtig km. Ook enorme gebieden afgebrande bossen onderweg gezien en geroken. In Bayron Bay is onze vakantie begonnen, mooi weer, prachtige omgeving, leuk en gezellig relaxed plaatsje. De lucht is zo schoon hier dat je de uitlaatgassen ruikt van een langskomende auto.Wij zijn hier een paar uur blijven hangen en naar boven naar de vuurtoren gereden, vanwaar wij een prachtig uitzicht op de kust hadden met veel. Surfers en hanggliders die vlak boven ons vlogen. Nog een hapje gegeten en doorgereden naar Tweed Heads zo n honderd twintig km vanaf Brisbane. Het Holiday park heet Tweed Billabonge, kleding merk en ziet er weer geweldig uit met alle faciliteiten. Wij besluiten hier twee nachten te blijven en van hieruit vrijdag onze rijdende villa in Brisbane in te leveren. Van de mensen hier gehoord dat de extreme hitte en regen aan hen voorbij is gegaan, m.a.w. het is hier zeven dagen aangenaam weer geweest. Wij hebben goed gebruik gemaakt van het zwembad en een keer zelf gekookt, spaghetti .. smullen

Mike

Klinkt goed. Geniet ervan!

Ger en Sylvia

Lekker iets minder warm lekker tot rust komen kusssssss

Tonny

Blijft leuk. Ik had deze niet gelezen