Hansenyvonnedownunder2017.reismee.nl

Dinner

Vanavond een gezellige avond gehad met Tony en Kristen White en hun 16 jarige dochter. Uiteraard eten in een restaurant waar je als toerist niet snel komt. Aan beiden zijden waren wij benieuwd de verschillen van leefwijze te horen en die zijn er. Een ding is zeker de Australiër begrijpt helemaal niets van het Europese vluchtelingen/immigratie beleid. Hun oplossing is de deur dicht andersontstaan er problemen en wij zijn zeker geen racisten. Ik heb ook ons zwarte piet probleem geprobeerd uit te leggen, toen ging iedereen uit zijn dak, zelfs aan de tafel naast ons. ik werd de humorist van de avond. Wij hebben onze sim kaartjes gekregen, die Sven had opgestuurd. Yvonne blijft haar Aus prepaid kaart houden, daar hebben wij toch wel gemak van gehad. Tony vond ons hotel in Brisbane goed uitgekozen en ook het volgende hotel in Noosa Heads blijkt goed gekozen te zijn, precies in het midden van alle activiteiten, wij zijn erg benieuwd. En oh ja, wij kregen nog een advies mee, jullie gaan nu een gebied in met krokodillen, slangen en zwarte gifspinnen, houd je aan de aanwijzingen op de borden daar. Wij hadden beter de laatste dag van onze reis in Aus met hen kunnen afspreken. Een heel geslaagde avond.

Gr

Ger en sylvia

Leuk joh ja wij hebben een raar land

frans en Gerry

Wat een indrukwekkende foto's, vooral die van de dansende kangeroos!
Jullie hebben wel wat meegemaakt zeg ,ook wat het weer betreft
Nu lekker even ontspannen kn het appartement sn Yvonne hoe gaat het
Met de gezondheid?
Zien uit naar het volgende blog en voor nu een pakkert!

Henk en Marian

Leuk om nog even de foto's uit Sydney en Bondi beach te zien. Roep leuke herinneringen op. Wisten niet dat Hans zo'n beroemde vogelspotter was, maar laat wel het kaas van zijn brood eten. Zo te lezen laat de gezondheid niets meer te wensen over en maar goed ook. Probeer een andere keer eens ons drugsbeleid aan buitenlanders uit te leggen. Wordt gegarandeerd ook lachen. Nederland - gidsland, maar niet voor buitenstaanders. Veel genoegen en mooi weer gewenst.
Henk en Marian