Hansenyvonnedownunder2017.reismee.nl

Rustdag

Vandaag houden wij een rustdag. Yvonne heeft wat ontrustig geslapen en is door haar bed gezakt. Er wordt een envelop onder de deur geschoven., daar zit de eindafrekening in, u vertrekt vandaag. Vertrekt vandaag ????? Om de sodemieter niet, wij vertrekken morgen de 24e. Dus even naar de receptie om dit te melden. Dame : in ons systeem staat vertrekken vandaag. Wij: hier hebt u onze bevestiging met vertrekken morgen. Dame: moeten wij uitzoeken, kunt u over een uur terugkomen Wij: na een uur terug Dame: ik heb nog geen gelegenheid gehad, kunt u over een uur terugkomen Wij: NEEN Dame: neemt een dappere beslissing, zij spreekt haar chef aan. Chef: kijkt in het systeem past hun systeem aan en wenst ons een prettige voortzetting van ons verblijf. Gedurende de dag hebben heerlijk in en om het zwembad gehangen. S'avonds zijn met met velen naar de aanleg steiger van de Ferry gelopen waarvandaan je een prachtig zicht hebt op de ondergaande zon in het water. Morgen gaan wij dan echt weg naar onze volgende bestemming Airlie Beach voor een verblijf van twee dagen/nachten aan boord van een catamaran.

Gr.

Ger en sylvia

Oooooo wat een administratie gedoe daar hahahaha