Hansenyvonnedownunder2017.reismee.nl

Vandaag naar Airlie Beach

Het hotel in Rockhampton heeft geen restaurant, geen probleem er is er een op 100 meter afstand waar wij gisteravond ook lekker hebben gegeten, kip in yoghurt. Hier kunnen wij ook deze morgen ontbijten.Wij gingen dus om 09.00 uur ontbijten en vonden het restaurant gesloten, want ontbijt is van 06.00 tot 09.00 en dan gaat de deur dicht tot lunch tijd en dwangmaatregel weer een paar uur open. Leuk dit te wete. Zijn toen maar broodjes, boter en beleg gaan kopen bij Coles een grote AH. Wij hadden al eerder ons een mes toegeëigend voornoodgevallen. De rit vandaag van Rockhampton naar Airlie Beach is 482 km dus een dag rijden. Inmiddels ls begrepen dat de politie peilpunten hebben opgesteld zodat zij jouw snelheid op een bepaalde afstand kunnen meten, zodat iedereen zich ook aan de max snelheid houdt. Je wordt niet aangehouden maar krijg simpel electronisch de rekening gepresenteerd, staat ons nog wat te wachten ? Onderweg hebben wij genoten van onze eigen brunch. Zodra de benzine meter naar de helft van de tank loopt nemen wij het eerstvolgende benzine station om te tanken, want het is mogelijk dat je uren geen benzine station tegenkomt. Ook hier rijden wij soms een lange tijd allee. 'S middags op onze bestemming Airlie Beach aangekomen, gps had moeite met het vinden van het hotel. Wij spraken de eerste de beste taxi chauffeur en verdomd deze sprak Nederlands Hotel is uniek gelegen in het centrum met alles op korte loopafstand,, zelfs naar de steiger van de boot morgen, ook hier is het weer gezellig verblijven. Morgen gaan wij dan inschepen op de Getaway 1 van Whitsunday cruises, voor een catamaran zeil/motor cruise. Wij hebben het er maar druk mee.

Note voor onze volgers: wij ondervinden regelmatig problemen met internet en de site reismee, vooral met Het downloaden van foto's. Wij verontschuldigen ons voor de vertragingen, maar blijf ons volgen, wij vergeten jullie niet

Gr

Patricia

Gewldig avontuur ik volg jullie heb nog geen foto gezien maar kan ook aan mij liggen ben niet zo handig met computers haha xx

Ger en sulvia

Leuk hoot alkemaal morgen lekker varen gezellie

Tonny

????????