Hansenyvonnedownunder2017.reismee.nl

Auckland city of sails

Vandaag wakker geworden met regen. Nieuws- en weerprogramma's op de tv berichten dat er vannacht, in de regio Auckland, meer regen is gevallen dan normaal in een jaar. Er worden overstromingen gemeld en een evacuatie van schoolkinderen uit een vakantiekamp. In geheel Nieuw Zeeland, m.u.v. Regio Christchurch, regent het maar ook daar voorspelt men regen zodat het de komrnde tijd in geheel Nieuw Zeeland zal regenen. Wij hebben vandaag in de regen en tussen de buien door down town Auckland met zijn bezienswaardigheden verkend en Yvonne heeft nog NZ kerstballen gekocht. Alles op loopafstand van ons hotel. Het is is een super gezellige stad met veel buitengebeuren alleen bij regen ziet het er wat mistroostig uit. Vanavond hebben wij Chinees, in een restaurant bij de haven, gegeten een geweldig grote zaak en gezellig druk. 'S avonds is er op straat veel verlichting wat de stad een gezellige sfeer geeft. Morgen gaan wij verder kijken

Gr.

Tonny

Het klinkt weer leuk

Ger en Sylvia

Hier ook heel de dag regen pfffff maar jullie leukere omgeving alles weer nieuw veel plezier